Tiedote koskien koronavirusepidemian aiheuttaman poikkeustilanteen aiheuttamista muutoksista

Ilmoitamme tässä uutisessa ajankohtaiset tiedot koronavirusepidemian aiheuttamista muutoksista ja päivitämme tätä tilanteen muuttuessa.

Meille Separettilla asiakkaiden ja omien sekä yhteistyökumppaneiden työntekijöiden turvallisuus on ensiarvoisen tärkeää, ja pyrimme tekemään kaikkemme estääksemme koronaviruksen leviämisen. Separett seuraa aktiivisesti viranomaisten toimintaohjeita ja toimii niiden mukaisesti. Lisäksi kunnioitamme ja noudatamme yhteistyökumppaneidemme kuten huoltopisteiden ja kuljetusyhtiöiden ohjeita.

Poikkeustilanne saattaa aiheuttaa erinäisiä viivästyksiä tuotteiden toimituksissa tai polttavien käymälöiden huolloissa.

Tämän hetken tilanne (päivitetty 14.7.2020):

Verkkokauppa ja toimitukset

Separett tuotteiden, varaosien ja tarvikkeiden saatavuuden takaamiseksi muutamme yksityishenkilöiden toimitusehtoja seuraavasti:

• Verkkokaupan tilaukset veloituksetta toimitustavalle Postipaketti tilauksen ylittäessä 30€.
  • Kotiinkuljetuksissa (Schenker) toimitus veloituksetta tilauksen ylittäessä 500€.

Uudet ehdot ovat voimassa toistaiseksi verkkokaupassamme (14.7.2020)

Posti on tiedottanut, että heidän pakettiliikenne toimii normaalisti edelleen, joten verkkokaupan tilausten toimituksissa ei ole odotettavissa viivästyksiä. (18.3.2020)

Rahtiliikenne eri maiden välillä on hidastunut ja tämä vaikuttaa meidän täydennystilauksiin tehtaaltamme Ruotsista. Tämä saattaa aiheuttaa viivästyksiä viivästyksiä varastomme täydennyksessä. Toistaiseksi lähes kaikkia tuotteita on normaalisti saatavissa Suomen varastoltamme 2-4 arkipäivän toimitusajalla. (19.3.2020)

Huollot

Huoltoajat ovat tällä hetkellä normaalit 2-5 arkipäivää. Tilanteessa voi kuitenkin tulla äkillisiä muutoksia, joista ilmoitamme asiakkaille, joita viivytys koskee mahdollisimman pian. (1.4.2020)

Varaosat saatavilla normaalisti verkkokauppamme kautta.

Messut ja esittelypäivät

Messut ja esittelypäivät siirretään tulevaisuuteen. Näiden uusista ajankohdista tiedotamme, kun tapahtumanjärjestäjät ovat sopineet uusista ajankohdista. Helsingin Kevätmessut on siirretty keväälle 2021. Tarkempi ajankohta 25.-28.3.2021 (20.3.2020)

Jälleenmyyjien vierailut ja tuotekoulutukset siirretään myöhemmälle ajankohdalle. Yhteyshenkilönne on yhteydessä teihin koskien uusista ajankohdista. (17.3.2020)

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelumme palvelee tällä hetkellä normaalisti. (15.6.2020)

Sähköposti:

infofi@separett.com

Puhelin: (arkisin kello 9-15)

Olkaa yhteydessä meihin, mikäli teillä on kysyttävää.

Julkaistu 17.3.2020 Viimeksi päivitetty 14.7.2020 16.45